Instytut Pamięci Reklamowej

Adveno poleca

Instytut Pamięci Reklamowej

 

               Badania przeprowadzone przez amerykański PPAI (Promotional Products Association International) jednoznacznie wykazały, że rynek gadżetów reklamowych jest nie tylko jedną z najskuteczniejszych, ale także jedną z najekonomiczniejszych gałęzi marketingu (choć upominkami promocyjnymi interesują się nawet wielkie koncerny i oligarchowie gospodarki).

Zatem jak się wypromować, łącząc wszystkie korzyści: finansową, wizerunkową i reklamową? Czy niemożliwe może stać możliwe?

 

    Pamięć naszych klientów z roku na rok przemienia się w coraz to sprawniejszą wybiórczo-przepuszczalną tkankę. Dzieje się tak z powodu nadmiaru informacji jakie my, społeczeństwo sieciowe, jesteśmy w stanie wygenerować w ciągu raptem kilku sekund. Dlatego też, podczas wyboru idealnej formy reklamy, powinniśmy stawiać na kreatywność i jakość, aby wyróżnić się i zatrzymać młyny słowa nim w proch ostatnią prawdę zmielą – jak śpiewał Jonasz Kofta.

NAJBARDZIEJ POŻĄDANY ARTYKUŁ REKLAMOWY

    Z danych opublikowanych przez ConQuest Consulting wynika, że klienci najbardziej chcieliby zostać obdarowani pendrive’ami reklamowymi lub innymi dodatkami do sprzętu elektronicznego. Nie pogardzą także ramkami cyfrowymi, akcesoriami do telefonów czy przedmiotami wielofunkcyjnymi (np. przenośną pamięcią flash z laserem). Ta informacja nie jest wielkim zaskoczeniem. 

Wystarczy postawić się na miejscu naszego potencjalnego klienta i zapytać samych siebie: czego oczekujemy od darmowego obrandowanego upominkuWszyscy jednogłośnie oznajmiamy: funkcjonalności i jakości. Oba warunki spełnia nawet średniej klasy pamięć USB, aczkolwiek starajmy się sięgać wyżej ponad przeciętność, aby nasza marka nie kojarzyła się w powszechną „bylejakością”. 

 

DLACZEGO REKLAMOWA PAMIĘĆ USB ? 

1. Nam, jako firmie, umożliwia nie tylko nadrukowanie naszego logo na powierzchni pendrive’a promocyjnego, ale także zapisanie na nim oferty, cennika oraz prezentacji multimedialnej na temat naszej działalności. 

2. Pamięć USB to gadżet funkcjonalny,  niezbędny w codziennym życiu.

3. Jest to artykuł powszechnie wykorzystywany w biurach, domach, szkołach oraz w środowiskach akademickich.

4. Pamięć flash zapewnia stały dostęp do ulubionych aplikacji, potrzebnych plików oraz programów, które możemy uruchamiać na dowolnym komputerze. Innymi słowy: gdzie Twój pendrive, tam Twoje biuro.

5. Argumentując pytaniem retorycznym:

O ile łatwiej znaleźć swój pendrive, kiedy widnieje na nim nadruk rzucający się oczy i wyróżniający się na tle innych bezbarwnych przenośnych pamięci, których tak wiele leży w nieładzie na biurkach, w szufladach, kieszeniach spodni czy płaszczy, w przegródkach aktówek, skrytkach teczek, schowkach samochodowych, futerałach na laptopy..?

 

OD KOGO DLA KOGO?

        Skoro większość ankietowanych wyraziła chęć otrzymania obrandowanego pendrive’a promocyjnego nie wahajmy pokusić się o założenie, że to gadżet sprawdzający się w promowaniu dobrego wizerunku każdej firmy i może być przeznaczony dla dowolnego typu klienta. Jednak jest to hipoteza zdecydowanie wymagająca przeprowadzenia wielu badań. Jeśli, Drogi Czytelniku, zrealizowałeś podobny eksperyment podziel się z nami otrzymanym wynikiem: napisz do nas doradcy@adveno.pl.

      Póki nasza teoria nie zostanie potwierdzona polecamy wyznaczać predestynowaną grupę odbiorców z rozwagą. Przede wszystkim nie zachęcamy do wręczania reklamowej pamięci USB osobom, które z racji wieku, poglądów czy stylu życia (np. ekologom czy neofitom technologicznym z wyboru), ponieważ istnieje ryzyko, iż poczują się co najmniej niekomfortowo, otrzymując obcy lub niepotrzebny im gadżet.

Kolorowa karta pamiec usb

     Pendrive reklamowy może okazać się strzałem w dziesiątkę, kiedy przesyłany będzie np. do klientów sklepów internetowych ze sprzętem komputerowym. Również zadowoleni staną się posiadacze obrandowanych pamięci USB wręczonych im przez fotografów, którzy wywoływane zdjęcia zapiszą dodatkowo w wersji cyfrowej.

 

 

PALIMPSEST DZISIEJSZYCH CZASÓW – STAROŻYTNI NIE MOGĄ SIĘ MYLIĆ

            Palimpsesty to antyczne nośniki danych – materiały papiernicze wielokrotnego użytku. Dzięki nim udało się zachować do dzisiejszych czasów wiele wartościowych tekstów, ukrytych pod nowszym strumieniem rękopisu. Instytut Pamięci Reklamowej oraz doradcy AdVeno są przekonani, iż logo zapisane na powierzchni dobrej klasy pendrive’a to skuteczny i długowieczny sposób promocji na każdym rynku! 

FORMULARZ KONTAKTOWY