Ceramika reklamowa – czy to tylko kubki?

Adveno poleca

Ceramika reklamowa – czy to tylko kubki?

Trochę o filiżankach, talerzach i innej zastawie
 

Zdecydowanej większości z nas hasło „ceramika reklamowa” kojarzy się przede wszystkim z kubkami znadrukowanym logo jakiejś marki. Po części jest to prawda. Jednak mało komu przychodzi do głowy, że ceramika w branżyreklamowej to także szereg innych produktów. Filiżanki,szklanki, talerze,dzbanki,kufle, a nawet całe zastawy stołowe – wszystko co zostało wykonane ze szkła, porcelany lub porcelitu można określić mianem ceramiki reklamowej. Bez wątpienia kubki są najbardziej powszechną formą promocji dla firm. Efektywnie wyróżniają one promowaną markę na tle konkurencji. Są powszechnie używane przez niemal każdego. Dodatkowo oglądany każdego dnia nadrukowany na kubku logotyp, podczas porannego rytuału picia kawy przez obdarowanego nim klienta, będzie wzbudzać wyłącznie przyjemne skojarzenia! Przecież niemal wszyscy mamy swój ulubiony kubek, z którym się nie rozstajemy, czyż nie?

 

Ale zaraz! Czy to znaczy, że przez cały dzień pijemy tylko kawę z jednego ulubionego kubka? Oczywiście, że nie. Przecież dzień w pracy nie ogranicza się (a przynajmniej nie dla wszystkich) wyłącznie do picia kawy. I tu człowiek zaczyna sobie uświadamiać, że „hej, dlaczego by nie umieścić logo naszej marki na innych naczyniach?” Przecież obiadu nikt nie je w kubku, a na talerzu. Niektórzy wolą pić kawę w filiżance zamiast kubka! Do herbaty lepsza wydaje się szklanka. I bardzo dobrze, że we właściwym momencie uświadamiamy sobie takie z pozoru błahe, lecz nie od razu oczywiste fakty. Zastanówmy się – podczas spotkania z kluczowym klientem biznesowym, z którym właśnie finalizujesz umowę na dużą kwotę, podasz kawę w zwykłym kubku? A może lepsza byłaby tu elegancka porcelanowa filiżanka na idealnie dopasowanej podstawce? Zdecydowanie tak!

 

Idziesz po pracy z kolegami do baru. Zamawiasz kufel piwa. Kelner przynosi Wam puste szklanki i zamówiony kufel z „napojem kojącym nerwy”. Gdy przyglądasz się podanym naczyniom dostrzegasz, że… na każdej szklance i na kuflu znajduje się profesjonalnie nadrukowane logo baru, w którym właśnie się znajdujecie. Zapraszasz rodzinę na niedzielny obiad do restauracji. Po długiej dyskusji i ustaleniu kto co zamawia obsługa przynosi Wam długo wyczekiwane dania. Po zjedzeniu znakomitego posiłku dostrzegasz, że na Twoim pustym już talerzu widnieje logotyp restauracji.

 

Te wszystkie przykłady stanowią właśnie potwierdzenie tego, o czym mówiłem na początku. Ceramika reklamowa nie ogranicza się tylko do kubków. To tak naprawdę każde naczynie, jakiego można użyć, by wypromować swoją markę, swoją firmę. Oczywiście nie każde naczynie będzie odpowiednie dla danej branży. O ile np. kufel czy dzbanek z logo zdecydowanie będzie odpowiedni dla branży gastronomicznej, to już np. filiżanka z nadrukiem z pewnością znajdzie sobie szersze grono odbiorców. Przy wyborze odpowiedniego produktu warto zwrócić uwagę na fakt, że część ceramiki reklamowej można ze sobą łączyć. I tu idealnym przykładem jest wcześniej już wspomniana filiżanka wraz z podstawką. Warto podkreślić w tym miejscu, że siła przekazu skierowanego do klienta jest tu podwójna. Gdy bierze on do ręki filiżankę, aby wziąć łyk świeżo zaparzonej kawy, widzi logo Twojej firmy. Gdy odkłada filiżankę na talerzyk – widzi logo Twojej firmy. Jeszcze wystarczy tylko, żeby kawa była dobra i bum! – sukces „podany na talerzu”!

 

Jeśli chcesz, aby zaplecze kuchenne Twojej firmy było gotowe na każdą okazję do zaprezentowania się kontrahentom z jak najlepszej strony, rozważ zakup całego zestawu ceramiki reklamowej. Kubki, filiżanki, talerzyki, dzbanki na herbatę, ale także sztućce, podstawki i inne naczynia, które mogą się przydać podczas spotkań z klientami, czy organizacji konferencji – jednym słowem całe zestawy stołowe. Do tego świeżo mielona kawa, indyjska zielona herbata i doskonale przygotowane wypieki. Z takim zapleczem każde zorganizowane przez Twoją firmę spotkanie będzie sukcesem! A co gdyby tak przesłać klientowi w prezencie coś gustownego, co przyda mu się przy wielu okazjach? Nie ma problemu! Kwestie samej ceramiki reklamowej mamy już omówioną. Wystarczy eleganckie, a zarazem proste opakowanie i mamy doskonały prezent dla klienta.

 

Pamiętajmy także, że materiał, z którego zrobione są nasze naczynia, jest również niezwykle istotny. Jeśli szukasz czegoś z wyższej półki, zdecydowanie zadowolą Cię porcelanowe naczynia, wyprodukowane z najwyższą starannością, które po nadrukowaniu Twojego logo stanowić będą wspaniałą reklamę dla marki. Kto by nie chciał pić pysznej, świeżej kawy z eleganckiej porcelanowej filiżanki? Nieco tańsza, lecz również doskonale wykonana, będzie ceramika z porcelitu. Idealny materiał na kubki promocyjne, których na co dzień używać będą Twoi klienci, ale także pracownicy firmy. Jeśli chodzi o ceramikę bezbarwną zdecydowanie polecam zaopatrzyć się w najbardziej popularne i powszechne szklane naczynia. Po nadrukowaniu logo Twojej marki będą naprawdę świetnie prezentować się w codziennym użytku, bez względu na to, czy podarujesz je swoim klientom, czy zechcesz pozostawić je do użytku Twoich pracowników. Z pewnością będą budzić pozytywne skojarzenia z wizerunkiem Twojej firmy!

 

Teraz już wiesz, że ceramika reklamowa to pojęcie obejmujące szeroki wachlarz produktów. Nie są to wyłącznie kubki. Warto zatem rozważyć zakup czegoś nietuzinkowego, co przyciągnie uwagę i utrwali wizerunek Twojej firmy na rynku. Na naszej stronie w katalogu z ceramiką reklamową (https://adveno.pl/produkty/ceramika-reklamowa) z pewnością znajdziesz coś dla siebie. Jeśli jednak nie uda Ci się wyszukać pożądanych produktów – skontaktuj się z nami! Wyszukamy dla Twojej firmy produkty spoza naszej standardowej oferty, które z pewnością sprostają Twoim oczekiwaniom.

FORMULARZ KONTAKTOWY