Power Strategy

Dla wymagających
EFEKTYWNA STRATEGIA WZMACNIANIA MARKI/SPRZEDAŻY

Model naszego działania z zakresu realizacji strategii wzmacniania marki opiera się na 4 etapach. To właśnie dzięki synergii wydobywanej z połączenia tych elementów, potrafimy zaprojektować i stworzyć super skuteczny system utrzymywania relacji z klientem w oparciu o najefektywniejsze narzędzia.

> audyt

Składający się z dwóch komponentów etap pozwoli na zdiagnozowanie potrzeb i możliwości komunikacyjnych firmy. Pierwszym z komponentów jest audyt strategiczny, w którym prześledzone zostaną istniejące metody komunikacji z klientem i procedury sprzedażowe. Drugim krokiem jest przeprowadzenia audytu technologicznego, w ramach którego badana jest adekwatność narzędzi marketingowych w stosunku do zakładanego modelu komunikacji z klientem.

> budowanie strategii

Na podstawie danych zebranych podczas audytu tworzona jest strategia komunikacji i pozycjonowania marki. Zakres strategii definiowany jest przez Klienta, może dotyczyć ona bezpośredniego wzmacniania sprzedaży, wzrostu rozpoznawalności marki lub realizować inne założone cele. Zakres budowanej strategii obejmujący wszystkie kluczowe interakcje marki z szeroko definiowanym rynkiem pozwala na dobór spójnych i adekwatnych narzędzi marketingowych, zapewniających doskonałą skuteczność realizacji postawionych celów.

> wdrożenia

Precyzyjne założenia strategiczne wdrażamy wykorzystując naszą wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji kampanii BTL oraz dedykowanych produktów promocyjnych. Przy współpracy z naszymi partnerami wdrażamy również narzędzia w zakresie e-marketingu oraz reklamy ATL.

Wszystko zawsze szyte na miarę potrzeb strategicznych, aby Twoja marka rosła i przynosiła zyski.

Dla wymagających

efektywna strategia
wzmacniania marki/sprzedaży

Model naszego działania z zakresu realizacji strategii wzmacniania marki opiera się na 4 etapach. To właśnie dzięki synergii wydobywanej z połączenia tych elementów, potrafimy zaprojektować i stworzyć super skuteczny system utrzymywania relacji z klientem w oparciu o najefektywniejsze narzędzia.

Audyt

Składający się z dwóch komponentów etap pozwoli na zdiagnozowanie potrzeb i możliwości komunikacyjnych firmy. Pierwszym z komponentów jest audyt strategiczny, w którym prześledzone zostaną istniejące metody komunikacji z klientem i procedury sprzedażowe. Drugim krokiem jest przeprowadzenia audytu technologicznego,w ramach którego badana jest adekwatność narzędzi marketingowych w stosunku do zakładanego modelu komunikacji z klientem.

Budowanie
strategii

Na podstawie danych zebranych podczas audytu tworzona jest strategia komunikacji i pozycjonowania marki. Zakres strategii definiowany jest przez Klienta, może dotyczyć ona bezpośredniego wzmacniania sprzedaży, wzrostu rozpoznawalności marki lub realizować inne założone cele. Zakres budowanej strategii obejmujący wszystkie kluczowe interakcje marki z szeroko definiowanym rynkiem pozwala na dobór spójnych i adekwatnych narzędzi marketingowych, zapewniających doskonałą skuteczność realizacji postawionych celów.

Wdrożenia

Na podstawie danych zebranych podczas audytu tworzona jest strategia komunikacji i pozycjonowania marki. Zakres strategii definiowany jest przez Klienta, może dotyczyć ona bezpośredniego wzmacniania sprzedaży, wzrostu rozpoznawalności marki lub realizować inne założone cele. Zakres budowanej strategii obejmujący wszystkie kluczowe interakcje marki z szeroko definiowanym rynkiem pozwala na dobór spójnych i adekwatnych narzędzi marketingowych, zapewniających doskonałą skuteczność realizacji postawionych celów.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Zapytaj o usługłę projektu i wdrożenia materiałów BTL lub kampani promocyjnej BTL dla Twojej marki – nasz doradca skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin w dni robocze między 8 a 16.

Zapytaj o usługę

Podanie numeru telefonu ułatwi naszym doradcom kontakt z Państwem.
CAPTCHA
Zadanie ma na celu sprawdzenie, czy jesteś użytkownikiem, a jednocześnie chroni przed publikacją spamu.
2 + 4 =
Rozwiąż tą prostą zagadkę matematyczną podając wynik. Np. dla 1+3 wpisz 4.