Logo Produkty Według kategorii Według okazji Według grupy odbiorców O nas Usługi Bezpłatne katalogi Blog FAQ Kontakt Kariera

Znakowanie ceramiki reklamowej

Poniżej przedstawiamy techniki nadruku, wykorzystywane przy znakowaniu wyrobów ceramicznych i szklanych, takich jak kubki, szklanki, filiżanki, talerze etc.

 

 

Druk bezpośredni

To technika znakowania ceramiki reklamowej, podlegająca wysokiemu stopniowi zautomatyzowania. Podczas procesu nadruku nie wymaga ona dodatkowych nośników „pośrednich”. Znakowanie drukiem bezpośrednim jest wypalane w temperaturze około 800°C. Gwarantuje to odporność nadruku na zmywanie w zmywarce (nie dotyczy znakowania produktów szklanych i z tworzyw sztucznych). Zaletą tej technologii jest także niski koszt produkcji. Nie ma możliwości nadruku elementów cieniowanych i rastrowych. Nadruk odbywa się wyłącznie w pełnych kolorach. Obecne technologie pozwalają na użycie sześciu kolorów w jednym nadruku.

Przygotowany projekt poddaje się drukowi maszynowemu na znakowanym produkcie. W dalszej kolejności nadruk poddaje się procesowi wypalania, celem jego utrwalenia.

 

 

Kalkomania ceramiczna

Jest to technika znakowania, wykorzystywania przede wszystkim do zdobienia kubków. Wykorzystuje ona technologię sitodruku pośredniego. Ogromną zaletą tej techniki jest możliwość zdobienia niemal całej powierzchni kubka. Dodatkowo istnieje możliwość nanoszenia projektów rastrowych i zdjęć. Nadruk wykonany w tej technice jest odporny na zmywanie w zmywarce. Istnieje również możliwość wykonania matowego znakowania. Wykorzystuje się przy tym paletę matowych kolorów z grupy Pantone.

Po przygotowaniu projektu drukuje się go na specjalnym papierze (zwanym kalką). Następnie transferuje się zawartość kalki na kubek. W dalszym procesie takie znakowanie jest wypalane, celem jego utrwalenia.

 

 

Kalkomania organiczna (tzw. Xpression)

Technika kalkomanii organicznej daje możliwość nanoszenia na ceramikę reklamową szerokiej gamy kolorów z grupy Pantone. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych farb można uzyskać naturalne, niezwykle żywe kolory, które w innych technikach nie są osiągalne. Jest to technika niezwykle uniwersalna. Istnieje możliwość łączenia jej z innymi technikami znakowania. Nadruki wykonane tą techniką są odporne na zmywanie w zmywarce przez min. 300 cykli (dotyczy to wyłącznie produktów ceramicznych i porcelanowych). Dodatkowo sprawdza się przy zamawianiu niewielkich nakładów, gdyż przygotowanie produkcji jest stosunkowo niskie.

Przygotowany produkt nanosi się na specjalny papier do kalkomanii. Następnie zawartość kalki przenoszona jest na znakowany produkt. W ostatnim etapie następuje proces utrwalania znakowania w temperaturze 200°C.

 

 

Technika hydrocolor

Ta technika znakowania polega na naszkliwnym barwieniu zewnętrznej powierzchni białych produktów. Odbywa się to metodą natryskową. Możliwe jest barwienie na dowolny kolor z grupy Pantone. Ogromną zaletą tej techniki, wyróżniającą ją na tle innych, jest możliwość wyboru kolorów zarówno błyszczących, jak i matowych, lustrzanych, metalicznych, a nawet neonowych. Dzięki temu produkty znakowane tą techniką są wyjątkowe. Podobnie, jak przy kalkomanii organicznej, istnieje możliwość łączenia z innymi technikami nadruku. Znakowanie wykonane w technice hydrocolor cechuje się odpornością na zmywanie w zmywarce przez min. 400 cykli.

 

 

Technika multicolor

Ta technika znakowania polega na naszkliwnym barwieniu wewnętrznej powierzchni produktów, wykonanych z ceramiki lub porcelany. Barwienie odbywa się metodą natryskową. Możliwe jest znakowanie na dowolny kolor z grupy Pantone. Istnieje możliwość łączenia z innymi technikami nadruku. Niepodważalną zaletą tej techniki jest całkowita odporność na zmywanie w zmywarce. Specyfika procesu produkcji ogranicza dostępność tej techniki wyłącznie do wybranych modeli kubków i filiżanek reklamowych.

Proces rozpoczyna się od przygotowania farby. Przygotowana maszyna do natrysku barwi produkt w specjalnej komorze. W końcowym etapie gotowy produkt wypala się w temperaturze około 800°C, celem utrwalenia znakowania.

 

 

Technika basecolor

Basecolor to technika, polegająca na wszkliwnym natryskowym barwieniu porcelany reklamowej. Zaletą tej techniki jest bardzo duża odporność na uszkodzenia mechaniczne jak np. zarysowania. Dodatkowym atutem tej techniki jest całkowita odporność znakowania na zmywanie w zmywarce. Wszystko to dzięki wypalaniu barwionej porcelany w bardzo wysokiej temperaturze 1200°C. Ograniczeniem jej stosowania jest możliwość barwienia wyłącznie wybranych produktów z porcelany. W połączeniu z innymi technikami znakowania może dać naprawdę oszałamiający efekt.

 

 

Technika Magic Mug

Magic Mug to nic innego jak kubek zmieniający kolor pod wpływem ciepła. Zastosowanie na powierzchni kubka specjalnej powierzchni pozwala na ukrycie pod nią nadruku, który pojawia się, gdy do kubka wlejemy gorący napój. Jest to niejako „magiczny” sposób reklamy, który wzbudza zainteresowanie wśród szerokiej grupy odbiorców. Jest to technika pozwalająca na zastosowanie do niskich nakładów produkcji, gdyż koszty jej przygotowania są stosunkowo małe. Znakowanie Magic Mug nie jest odporne na zmywanie w zmywarce. Rekomenduje się mycie ręczne. Istotną informacją jest fakt, że zastosowanie techniki Magic Mug nie gwarantuje całkowitego „zasłonięcia” nadruku pod powłoką. Poziom przenikania nadruku zależy od koloru powłoki oraz techniki znakowania, jaką zastosowano do obrazu pod nią. Znakowanie tą techniką wykonuje się jedynie na zewnętrznej powierzchni kubka.

Po przygotowaniu projektu drukuje się go na specjalnym papierze. Następnie okleja się takim wydrukiem kubek. W dalszym etapie następuje proces wygrzewania. Ostatnim krokiem jest chemiczne utwardzanie znakowania.

 

 

Sublimacja (tzw. Art Print)

Nadruk sublimacyjny to wysokiej jakości znakowanie powierzchni ceramiki reklamowej. Wykonuje się go przy użyciu specjalnego papieru. Znakowanie takie jest możliwe wyłącznie w ściśle określonych kolorach. Ceramikę przed procesem nadruku należy pokryć warstwą specjalnego bezbarwnego lakieru. Nadruki wykonane w tej technice posiadają odporność na zmywanie w zmywarce przez około 100 cykli. Jaskrawość naniesionych kolorów oraz niskie koszty produkcji sprawiają, że jest to dobra metoda znakowania dla niewielkich nakładów.

Przygotowany projekt drukuje się na specjalistycznym papierze. Następnie okleja się nim znakowany produkt. W końcowym etapie następuje proces wygrzewania, celem utrwalenia znakowania.

 

 

Piaskowanie (tzw. Sensitve Touch)

Ta technika znakowania to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich Klientów, którzy cenią sobie wysoką jakość i niepowtarzalność swoich produktów. Jest to efekt wklęsłego zdobienia. Uzyskuje się go poprzez szczegółowe piaskowanie powierzchni produktu. Piaskowanie jest określane mianem szlachetnego zdobienia 3D. Wypiaskowany element można dodatkowo zabarwić – podkreśli to jego wyraz i znaczenie.

Po przygotowaniu projektu nanosi się go na specjalistyczną folię w procesie plotowania. Folię taką następnie nakleja się na produkt. Następuje proces piaskowania. Po zakończeniu tych czynność folia jest usuwana.

 

 

Grawer laserowy

Szczególną cechą tej techniki znakowania jest niezwykła elegancja wykonania. Efekt takiego projektu to o kilka tonów ciemniejsze (lub jaśniejsze – w zależności od materiału) delikatne zagłębienia, zgodne ze wzorem. Niepodważalną zaletą grawera laserowego jest niezwykła precyzja wykonania. Idealnie sprawdza się przy odwzorowaniu szczegółowych obrazów i powtarzalnych efektów. Technikę tę stosuje się zazwyczaj na niewielkich powierzchniach.

Przygotowany projekt wypala się w znakowanym podłożu za pomocą sterowanej komputerowo wiązki lasera.

 

 

Technika Crystal Touch

Ta metoda znakowania jest szczególnym rodzajem zdobienia. Umożliwia ona nanoszenie na produkty ceramiczne drobnych kryształków. Nadają im one wyjątkowy i niepowtarzalny charakter. Dzięki zastosowaniu specjalnych klejów, technikę Crystal Touch można łączyć z innymi technikami znakowania. W naszej ofercie dostępnych jest kilka rozmiarów i kolorów kryształków. Każdorazowe zamówienie produktów ze zdobieniem w technice Crystal Touch wymaga uprzedniej konsultacji z naszym Działem Handlowym. Produktów znakowanych tą techniką nie należy myć w zmywarce. Jest to bez wątpienia najbardziej ekskluzywna metoda znakowania ceramiki reklamowej.

 

 

 

Znakowanie odzieży reklamowej

 

Poniżej przedstawiamy techniki znakowania, wykorzystywane przy obróbce wszelkiej odzieży reklamowej. Jeśli szukasz czegoś wyjątkowego, na pewno ucieszy Cię nasza szeroka oferta metod znakowania koszulek, swetrów, spodni, czapek oraz całej reszty odzieży z nadrukiem. Stosowane przez nas materiały eksploatacyjne do wykonywania zdobień na odzieży, pochodzą wyłącznie od renomowanych producentów. Ich wyroby cieszą się znakomitą jakością i trwałością przy użytkowaniu.

 

 

Haft komputerowy

Jest to najbardziej powszechna i najczęściej wybierana technika zdobienia reklamowych produktów odzieżowych. T-shirty, koszulki polo, kurtki, torebki, czapkihaft można wykonać niemal na każdym rodzaju tekstyliów. Jest to trwały motyw zdobienia, który nadaje odzieży elegancji i wyjątkowego charakteru.

 

 

Druk plastizolowy

To technika znakowania odzieży, otrzymywana poprzez nadruk specjalistycznymi farbami plastizolowymi. Znakowanie wykonane tą metodą jest zawsze wysokiej jakości. Technika ta gwarantuje także wysoki stopień odwzorowania kolorów z grupy Pantone.

 

 

Druk farbami wodnymi

Wykonanie tą metodą zdobienia nadają nadrukowi efekt miękkości i delikatności w dotyku. Wszystko to dzięki cienkiej warstwie farby. Jest to doskonała technika do wykorzystania pastelowych kolorów. Obecne technologie pozwalają na przyjazne dla środowiska wykorzystanie tej metody znakowania.

 

 

Transfer

Zastosowanie tej techniki daje możliwość naniesienia na odzież reklamową wszelakich wzorów. Mogą być one zarówno jednobarwne (monochromatyczne), jak i wielokolorowe, cieszące oko ciepłymi barwami. Technika ta jest szczególnie polecana do znakowania odzieży typu softshell, ale także do materiałów nylonowych i poliestrowych.

 

 

Sublimacja

To technika znakowania odzieży reklamowej, która zaskakuje wielobarwnością. Daje ona możliwość realistycznego odwzorowania zaprojektowanego obrazu lub zdjęcia na białym podłożu. Dedykowana wyłącznie do materiałów, wykonanych w 100% z poliestru. Ze względu na małe koszty przygotowania produkcji, to świetna technika dla skomplikowanych wzorów przy niskim nakładzie.

 

 

Druk cyfrowy bezpośredni

Ta ekonomiczna technika znakowania pozwala na druk wielokolorowych wzorów. Idealnie nadaje się do zamówień, składających się z wielu grafik lub wymagających niskiego nakładu produkcji. Szczególnie polecana do stosowania na białych t-shirtach.

 

 

 

 

Specjalne techniki znakowania odzieży:

a.       High Density – specjalne farby o dużej gęstości dają trójwymiarowy efekt. Wzór, wykonany w tej technice, zachowuje wyraźne i dobrze zarysowane krawędzie. Zalecany do wzorów, imitujących fakturę z efektem uwypuklenia.

b.       Flock – technika zdobienia trójwymiarowego. Nadruk o strukturze weluru daje możliwość osiągnięcia unikalnego wzoru. Często stosowany na czapkach baseballowych.

c.       Gel – specjalna bezbarwna warstwa farby daje trójwymiarowy efekt „połysku”. To idealna technika znakowania do imitowania kropelek wody na wzorze.

d.       Jets – metoda ta polega na naniesieniu szklanych lub metalowych elementów na wybraną powierzchnię. Wzór uzyskany w ten sposób nadaje odzieży efektowny wygląd.

e.       Foiltechnika znakowania odzieży, dająca metaliczny efekt „połysku”, dzięki zastosowaniu specjalnych folii. Oferujemy folie w różnych kolorach. Metoda zastosowana na wzorze daje niepowtarzalny efekt.

f.        Gold Glitter i Silver Glittertechnika nadruku na przygotowanym wcześniej wzorze, która podkreśla jego charakter i nadaje wyrazu. Gold Glitter do nadruku na białym podkładzie. Silver Glitter to technika nadruku bezpośrednio na odzieży. Rozwiązanie to świetnie nada się do zaakcentowania wzoru i nadania odzieży eleganckiego wyglądu.

g.       Metalic Gold – każdy lubi, gdy coś migoce. Technika ta daje nieco mniejszy efekt „połysku” niż Glitter. Mimo to farby, użyte do znakowania tą metodą, zachowują trwałość nawet po wielu praniach.

h.       Cristalina – w tej technice wielkości cząsteczek farby różnią się średnicą. Daje to efekt mienienia się. Tę technikę można łączyć z innymi metodami znakowania odzieży. Dzięki temu możliwy jest do uzyskania efekt iskrzenia.

i.         Suger – farby, używane do znakowania tą metodą, wzbogacone są o migocące w świetle mikrocząsteczki. Użyte podczas znakowania nadają wybranym fragmentom nadruku świetlisty wyraz.

j.         Pearl – ta metoda znakowania dodaje efekt delikatności i elegancji do wybranych fragmentów nadruku. Wszystko to dzięki mieniącym się cząsteczkom, zawartym w składzie farb.

k.       Puff – do znakowania odzieży tą techniką używa się specjalnych farb. Ich skład powoduje, że podczas wysychania ich cząsteczki powiększają znacząco swoją objętość. Daje to wyjątkowy efekt trójwymiaru.

l.         Sponge Puff – zastosowanie do znakowania specjalnej gąbki nadaje niepowtarzalną fakturę. Dzięki temu wzór naniesiony na odzież będzie naprawdę wyjątkowy.

m.     Leather Effect – ta technika znakowania w doskonały sposób uatrakcyjnia odzież. Dzięki niej można znacząco zmniejszyć koszty i nakład pracy, potrzebny do wykonania naszywki z prawdziwej skóry.

n.       Caviar Beads – używane w tej technice niewielkie, bezbarwne kuleczki dają ciekawy efekt mozaiki na wzorze.

o.       Glow in the Dark – użyta tutaj specjalna, świecąca w ciemności farba sprawia, że ta metoda znakowania odzieży idealnie sprawdzi się na wszelkiego rodzaju imprezach w barach czy dyskotekach.

p.       Reflective – ta technika znakowania wykorzystuje specjalistyczną farbę o właściwościach odblaskowych. Szczególnie polecana do odzieży roboczej, celem zwiększenia bezpieczeństwa użytkownika.

q.       UV Glow Ink – farba użyta do znakowania tą metodą świeci intensywnymi barwami w promieniach UV. Doskonała propozycja na wszelkiego rodzaju imprezy.

 

 

Specjalne techniki haftu:

a.       haft ażurowy – polega na wypełnieniu większych elementów wzoru. Daje to ciekawy efekt wizualny. Zaleca się używanie nici w kolorach kontrastowych w stosunku do koloru samej odzieży.

b.       haft z wypełnieniem folią ozdobną – jest to dobra metoda na wypełnienie większych elementów wzoru. Do znakowania tą techniką używa się specjalnej folii ozdobnej. Dostępna jest w kilkunastu kolorach i deseniach.

c.       nici metaliczne – do znakowania tą techniką stosuje się lekko błyszczące nici o metalicznych kolorach.

d.       nici neonowe – jest to idealny sposób na wyróżnienie całego wzoru. Stosowanie nici o jaskrawych kolorach pomaga zachować dobrą widoczność znakowania, nawet z dużej odległości. Technika polecana szczególnie do znakowania odzieży roboczej.

e.       nici świecące w ciemności – dzięki zaimpregnowaniu nici specjalnymi środkami można uzyskać intrygujący efekt świecenia wzoru w ciemności. Polecany w szczególności na imprezy w klubach.

f.        nici cieniowane – szpula z nicią, stosowaną w tej technice, zawiera ten sam kolor, lecz w różnych odcieniach (ciemniejszych i jaśniejszych). Równomierne rozmieszczenie cieniowania nici w szpuli daje niezwykle efektowny wzór.

g.       haft z wypełnieniem deseniowym – technika ta pozwala na uzyskanie ciekawej faktury wzorów, wyhaftowanych na odzieży.

h.       haft wypukły (3D) – metoda ta pozwala na uzyskanie ciekawego i modnego wzoru w trójwymiarze. Wykonuje się ją poprzez zastosowanie specjalnych ściegów na różnych płaszczyznach.

i.         stębnówka – jest to technika znakowania cechująca się swoją niezwykłością. Poprzez ograniczenie liczby ściegów powstaje innowacyjny rodzaj haftu. Metoda ta polecana jest do haftowania na dużych powierzchniach odzieży. Najlepiej sprawdza się przy „kontrastowym” znakowaniu.

j.         nici wielokolorowe – metoda ta polega na wypełnieniu wzoru wielobarwnymi nićmi, przez co uzyskuje się niebanalny efekt wizualny.

k.       haft łączony z aplikacją – to nic innego jak połączenie kilku metod haftowania na jednym wzorze. Efekt z pewnością miło Cię zaskoczy.

l.         nici mieszane – dzięki zastosowaniu wielu różnokolorowych nici w jednym wzorze metoda ta stwarza wyjątkowy efekt wizualny, który przyciągnie uwagę każdego. Daje ona niemal niezliczone możliwości mieszania kolorów nici.

 

 

Dodatkowe opcje zdobienia:

a.       naszywki haftowane – dają one możliwość umieszczenia na odzieży reklamowej np. logo firmy w miejscu, które jest niedostępne przy zastosowaniu innych technik znakowania.

b.       naszywki tkane – w stosunku do naszywek haftowanych, dają one możliwość wykonania bardziej szczegółowych haftów z większą ilością detali. Dodatkowo, oprócz standardowego naszycia na odzież, mogą być one przeniesione za pomocą techniki transferowania.

c.       metki żakardowe/tkane – chcesz sprawić, aby Twoja odzież wyglądała jak dedykowana produkcja dla Twojej marki? Wybierz to rozwiązanie! Polega ono na wymianie istniejących metek producenta na metki dystrybutora z jego własnym logo.

d.       naszywki sublimacyjne – metoda ta polega na umieszczeniu naszywki na odzieży, na której wcześniej nadrukowano wzór techniką sublimacji. Dzięki temu taki wzór jest odporny na działanie promieni UV (nie blaknie) i inne czynniki zewnętrzne. Szczególnie polecana dla wzorów z przejściami tonalnymi.

e.       aplikacje – technika zbliżona do standardowego haftu. Polega na naszyciu na odzieży kawałka materiału, wyciętego wcześniej wg wzoru. Jest to doskonałe rozwiązanie dla znakowania dużych powierzchni odzieży reklamowej.

f.        naszywki drukowane – naszywki takie wykonane są z materiału PVC. Wzór na takich naszywkach jest naniesiony przy użyciu techniki sitodruku. Metoda szczególnie polecana dla umieszczania wielokolorowych nadruków graficznych z dużą ilością detali. Ogromną zaletą tej techniki jest możliwość jej zastosowania na wszystkich rodzajach tekstyliów.

Proponowane produkty:

{{item.name}}

{{item.calculated | toCurrency}}PLN
Zobacz produkt