Model naszego działania z zakresu realizacji strategii wzmacniania marki opiera się na 4 etapach. To właśnie dzięki synergii wydobywanej z połączenia tych elementów, potrafimy zaprojektować i stworzyć super skuteczny system utrzymywania relacji z klientem w oparciu o najefektywniejsze narzędzia.
Składający się z dwóch komponentów etap pozwoli na zdiagnozowanie potrzeb i możliwości komunikacyjnych firmy. Pierwszym z komponentów jest audyt strategiczny, w którym prześledzone zostaną istniejące metody komunikacji z klientem i procedury sprzedażowe. Drugim krokiem jest przeprowadzenia audytu technologicznego, w ramach którego badana jest adekwatność narzędzi marketingowych w stosunku do zakładanego modelu komunikacji z klientem.
Na podstawie danych zebranych podczas audytu tworzona jest strategia komunikacji i pozycjonowania marki. Zakres strategii definiowany jest przez Klienta, może dotyczyć ona bezpośredniego wzmacniania sprzedaży, wzrostu rozpoznawalności marki lub realizować inne założone cele. Zakres budowanej strategii obejmujący wszystkie kluczowe interakcje marki z szeroko definiowanym rynkiem pozwala na dobór spójnych i adekwatnych narzędzi marketingowych, zapewniających doskonałą skuteczność realizacji postawionych celów.
Precyzyjne założenia strategiczne wdrażamy wykorzystując naszą wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji kampanii BTL oraz dedykowanych produktów promocyjnych. Przy współpracy z naszymi partnerami wdrażamy również narzędzia w zakresie e-marketingu oraz reklamy ATL.
Wszystko zawsze szyte na miarę potrzeb strategicznych, aby Twoja marka rosła i przynosiła zyski.