Logo Produkty Według kategorii Według okazji Według grupy odbiorców O nas Usługi Bezpłatne katalogi Blog FAQ Kontakt Kariera

Parasole reklamowe - nawet 1,2 m² mobilnej reklamy

dvgdsfs

Wielkość pola nadruku, widoczność, czas i zasięg ekspozycji to jasne kryteria oceny przydatności przedmiotu w roli nośnika reklamy. Parasole reklamowe oferują nawet 1,2 m² powierzchni nadruku, nosi się je zaś wysoko nad głową. To jedne z największych i najlepiej widocznych produktów promocyjnych na rynku. Pozostają w ruchu, często używa się ich latami. Przyciągają wzrok mnogością typów, wzorów i oryginalnych sposobów znakowania. Skutecznością ekspozycji treści reklamowej mogą na ulicy konkurować z billboardami.

Jeżeli czas pracuje dla Ciebie – niech to robi jak najdłużej

Parasole reklamowe, podobnie jak kubki czy długopisy, zostają z Klientem na dłużej, jeśli pasują do jego gustu i sposobu użytkowania. Wkraczają wówczas w jego sferę osobistą, z czyjejś reklamy stają się jego parasolem, jego kubkiem, jego długopisem, którego pilnie strzeże przed małą biurową kleptomanią. Parasole należą do najbardziej praktycznych przedmiotów codziennego użytku. Kiedy Klient autentycznie polubi taki przedmiot, pozytywna emocja obejmie też umieszczone na nim logo lub przekaz reklamowy.

Sprawić, aby obdarowany dobrze nas kojarzył – to tylko jedna funkcja parasoli reklamowych. Druga to ekspozycja naszego przekazu marketingowego jak największej ilości odbiorców.

Skuteczne osiągnięcie obu tych celów gwarantuje właściwy dobór parasola zarówno do osoby obdarowywanej jak i kontekstu wręczenia takiego upominku.

Dobór jak najbardziej naturalny

Wybierając na podarunek parasol powinniśmy mieć na uwadze osobiste preferencje obdarowanego, efektywność kosztową, jak i to, żeby typ, estetyka i jakość parasola pasowały do naszego przekazu marketingowego i wizerunku firmy.

Parasole występują w kilku kategoriach i wielkiej ilości wzorów. Małe, składane modele są poręczne i łatwo mieszczą się w torbie, więc Klient zawsze może je mieć przy sobie. Za praktyczność rozwiązań konstrukcyjnych szczególnie cenią je kobiety, ponieważ oprócz wymiaru użytkowego, stanowią też często manifestację stylu. Zarówno dla kobiet jak i mężczyzn stają się świadomie eksponowanym elementem stroju. Tu prym wiodą najchętniej kupowane parasole dłuższe, klasyczne, często zaopatrzone w wygodną rękojeść dostosowaną do używania ich w charakterze laseczki i zakończone szpicem.

Takie wzory to bezpieczny prezent w każdej sytuacji. Jeśli jednak znamy dobrze swojego Klienta i wiemy, że lubi wyróżniający i oryginalny styl, możemy dobrać dla niego model w całkowicie nietypowym kształcie. W ofercie AdVeno znajdują się np. paresole o kształcie czaszy zbliżonym do kwadratu. Wyjątkowy i wyróżniający może być też rozmiar. Niektóre nasze parasole znacznie przekraczają wymiarami modele tradycyjne – mogą mieć średnicę czaszy nawet 180cm i oferować schronienie aż 7 osobom! Wzory i wielkości niestandardowe to dodatkowa korzyść dla reklamodawcy, ponieważ bardziej przyciągają wzrok. Nanosząc swoje oznaczenia na takie produkty łatwiej zostać zauważonym i zapamiętanym.

Upodobania naszych Klientów to jedno z kryteriów wyboru, drugie to efektywność kosztowa przedsięwzięcia. Jeśli typ artykułu promocyjnego wręczane będą wybranym Klientom przy określonych okazjach warto zwrócić uwagę na nasze modele ekskluzywne, idealnie nadające się na prezenty w sektorze VIP. Taką okazją mogą być np. urodziny ważnej osoby lub święta, podczas których tradycyjnie wymieniamy się podarunkami z najbliższymi.

Jeśli jednak wręczamy tym samym VIPom parasole podczas małego, plenerowego spotkania, stosowniejsze do okoliczności będą modele utrzymane w stylu casual, jednak najwyższej jakości.

Szczególną uwagę do efektywności kosztowej musimy zaś przywiązać stosując ten typ gadżetu promocyjnego na większą skalę podczas imprez masowych.

Ostatnim, jednak wcale nie najmniej istotnym kryterium wyboru, jest dopasowanie estetyki i jakości parasola reklamowego do formy, treści i celu naszego przekazu. Jeśli chcemy związać ze swoją marką ważną osobę decyzyjną i jej najbliższe otoczenie biznesowe, wskazany będzie produkt ekskluzywny i klasyczny oraz dyskretne oznaczenie. Jeżeli jednak zamierzamy umieścić na parasolu duży komunikat, skierowany do jak największej ilości odbiorców, warto rozważyć styl nowoczesny, wysoką jakość wykonania i kreatywną, oryginalną formę znakowania.

Znakowanie nadaje znaczenie

Mając do dyspozycji ponad 1m² mobilnej powierzchni reklamowej warto wykorzystać ją jak najlepiej i w największym możliwym stopniu. Niewiele produktów promocyjnych zostawia tyle miejsca na kreatywność w kształtowaniu przekazu marketingowego co parasole reklamowe. Choć nawyk może kazać nam ograniczać się do logo i hasła, dostępne technologie umożliwiają przecież wielobarwne nadruki na całej powierzchni.

W celu wzmocnienia naszego przekazu możemy odpowiednio pracować zarówno projektem graficznym, jak i techniką znakowania. W zakresie indywidualnego, niestandardowego projektowania wsparcie oferuje nasze studio Adveno Creative Projects. Dobór techniki znakowania wynika z materiału parasola oraz wybranego projektu.

Przykładowo, do wykonania oznaczeń w kolorach z zestawu Pantone rozwiązaniem idealnym pod względem jakości i ceny jest sitodruk. Jeśli zamierzamy odwzorować zdjęcia lub bardziej skomplikowane wzory, właściwą techniką okaże się fototransfer. Uzyskamy dzieki niemu fotorealistyczny wydruk full color w zestawie CMYK. Pełnokolorowe wydruki na białych parasolach umożliwia nam sublimacja. Jeśli zaś chcemy znacząco poprawić widoczność naszego znakowania, warto rozważyć transfer folią odblaskową. Dla naszych VIPów parasole możemy oznakować dyskretnie również na uchwycie, za pomocą tampodruku lub grawerem.

dvgdsfs

Nieustanny rozwój wzornictwa, technologii produkcji oraz postęp w metodach znakowania uwolniły parasole reklamowe z ciasnego gorsetu dostępnych wielkości i form. W chwili obecnej nasza oferta swoją gamą stanowi wyzwanie dla wyobraźni. Jeśli więc czytając te słowa wyobrażasz sobie nośnik reklamowy kompletnie niebanalny, doskonale widoczny, który nie pozwoli o Tobie zapomnieć – poszukaj go w naszym katalogu.

Udostępnij:

Opublikowano 13 December, 2021

Pozostałe aktualności
Blog

21 April, 2023

Nadruk CMYK na kubkach reklamowych – co warto wiedzieć

Czytaj mdi-arrow-right
Blog

4 November, 2022

Kubek reklamowy z logo – czy to dobra forma marketingu?

Czytaj mdi-arrow-right
Blog

17 October, 2022

Kubek z nadrukiem – na jakie okazje nadaje się najlepiej?

Czytaj mdi-arrow-right

Proponowane produkty:

{{item.name}}

{{item.calculated | toCurrency}}PLN
Zobacz produkt