Logo Produkty Według kategorii Według okazji Według grupy odbiorców O nas Usługi Bezpłatne katalogi Blog FAQ Kontakt Kariera

Kubek z nadrukiem – na jakie okazje nadaje się najlepiej?

Kubek z nadrukiem – na jakie okazje nadaje się najlepiej

 

Dziś, gdy do wyboru mamy całe mnóstwo propozycji, znalezienie idealnego pomysłu na prezent wcale nie jest takie łatwe. Naprawdę trafiony prezent dla bliskiej nam osoby to nie lada wyzwanie. Najchętniej poszukiwane są prezenty praktyczne i funkcjonalne, które możemy dodatkowo spersonalizować do konkretnej osoby. Gdy szukamy czegoś, co spełnia te kryteria, na myśl od razu przychodzą wyjątkowe kubki z nadrukiem. Nie są one może czymś nie wiadomo jak wyszukanym. Spełniają natomiast swoją funkcję, zarówno jako pomysł na prezent, jak i funkcjonalny gadżet. W tym artykule dowiesz się, jak efektywnie można wykorzystać reklamowe kubki z nadrukiem w promocji własnej marki.

 

Na początek warto przypomnieć po krótce o metodach znakowania kubków reklamowych. W związku z tym, że stanowią one nieodłączny element wyposażenia kuchni, i to nie tylko tej domowej, ale także i biurowej, różne firmy chętnie wykorzystują kubki z nadrukiem, jako pomysł na prezent dla Klienta. Odpowiednio dobrane metody znakowania kubków reklamowych mogą uczynić naprawdę wyjątkowy prezent ze zwykłego kubka. Takie rozwiązanie może generować dla marki ogromne korzyści. I to nie tylko te wymierne. Dobrze przygotowane i oznakowane kubki reklamowe z nadrukiem mogą bardzo pozytywnie wpłynąć na wizerunek marki, zbudować wokół niej pozytywną atmosferę. Jeśli wręczymy naszemu Klientowi, czy pracownikowi taki symboliczny prezent, jakim jest kubek z nadrukiem, zacznie on sam pracować nad wizerunkiem Twojej marki i to bez dodatkowych kosztów. Kubek z logo Twojej firmy będzie widziany przez wiele osób. Dodatkowo, jeśli obdarowany nim Klient będzie codziennie rano pić w nim ulubioną kawę, Twoje logo będzie mu się po pewnym czasie kojarzyć wyłącznie pozytywnie. Zastosowanie odpowiednio dobranych technik znakowania, jak np. Magic Mug, Art Print, Hydrocolor, czy Sensitive Touch sprawi, że ze zwyczajnego kubka stworzysz niezwykły upominek dla Klienta. Więcej na temat różnych metod znakowania kubków reklamowych, ich mocnych i słabych stronach, przeczytasz TUTAJ.

 

Najgorsze, co można zrobić, to zainwestować w gadżet reklamowy, który w późniejszym czasie nie zostanie efektywnie wykorzystany. W ten sposób stracisz nie tylko czas, ale także pieniądze. Jeśli nie jesteś pewien, czy Twój najnowszy gadżet reklamowy, jakim jest kubek z logo Twojej firmy, zostanie pozytywnie przyjęty przez Klientów, podaruj takie kubki swoim pracownikom. Będą oni niejako testerami produktu bez ryzyka marketingowej klęski. Poza tym wizerunek firmy to także właśnie Twoi pracownicy. Warto więc o nich zadbać. Zadowolony pracownik, to większe zyski dla firmy i przyjazna atmosfera w biurze. A ta też jest bardzo ważna. Docenianie lojalnych i długoletnich pracowników, oprócz oczywiście stosownych podwyżek i premii (bo nikt nie pracuje charytatywnie), za pomocą takich właśnie gadżetów reklamowych, jest dobrym sposobem, aby nie tylko sprawdzić, czy dany produkt „chwycił”. To także świetna okazja to podniesienia morale wśród załogi i ocieplenia wizerunku firmy, poniekąd również na zewnątrz. Jeśli lubisz mieć okazję do tego, aby wręczyć upominek dla pracownika, masz ich całe mnóstwo praktycznie przez cały rok. Urodziny, imieniny, rocznica, jubileusz, święta, mikołajki. Można tak wymieniać bez końca. To tylko od Ciebie zależy, jaką okazję wykorzystasz.

 

Wszelkie targi branżowe to także świetna okazja do tego, aby wykorzystać kubek reklamowy z nadrukiem do promocji własnej firmy. Dobra prezentacja własnych usług nowym Klientom jest niezwykle ważna, szczególnie gdy chcemy rozbudować swoją markę. Targi branżowe to czas, który trzeba jak najlepiej wykorzystać. Musisz pokazać Klientom i kontrahentom dlaczego akurat Twoje produkty zasługują na ich uwagę. Odpowiednio dobrane upominki firmowe mogą zdziałać na takich targach cuda. Wystarczy, że dobrze dobierzesz kubki reklamowe i ustawisz je w widocznym miejscu. Reszta niech dzieje się sama (oczywiście z Twoją niewielką pomocą). Ważne jest, aby kubki z logo Twojej marki przyciągały uwagę już z daleka. Wtedy wystarczy, że odpowiednio poprowadzisz rozmowę z Klientem i gotowe. Nowy członek Twojej „markowej” rodziny został podany na tacy. Pamiętaj, aby wręczyć taki kubek reklamowy swojemu potencjalnemu Klientowi. Wtedy będzie on miał więcej czasu do namysłu, niż tylko ta krótka chwila rozmowy z Tobą i rzut oka na Twoje stoisko.

 

Pamiętaj, że małe rzeczy mogą wywołać naprawdę wielkie efekty. Wystarczy, że zabierzesz się do tego z głową. Upominki reklamowe, a w szczególności kubki z nadrukiem, powinny być nieodzowną częścią każdej kampanii marketingowej. I tej małej, i tej wielkiej. Jako gadżety reklamowe kubki są stosunkowo tanie w produkcji i transporcie. Odpowiednio dobrana metoda znakowania „wykona” połowę roboty, a więc dobierz ją mądrze. Jeśli jednak nie czujesz się w tym temacie zbyt pewny siebie, zdaj się na doświadczenie i wiedzę naszych specjalistów. Chętnie pomożemy Ci wywindować Twoją markę na rynku aż na sam szczyt!

Udostępnij:

Opublikowano 17 October, 2022

Pozostałe aktualności
Blog

21 April, 2023

Nadruk CMYK na kubkach reklamowych – co warto wiedzieć

Czytaj mdi-arrow-right
Blog

4 November, 2022

Kubek reklamowy z logo – czy to dobra forma marketingu?

Czytaj mdi-arrow-right
Blog

17 October, 2022

Kubek z nadrukiem – na jakie okazje nadaje się najlepiej?

Czytaj mdi-arrow-right

Proponowane produkty:

{{item.name}}

{{item.calculated | toCurrency}}PLN
Zobacz produkt