Logo Produkty Według kategorii Według okazji Według grupy odbiorców O nas Usługi Bezpłatne katalogi Blog FAQ Kontakt Kariera

Spędź aktywnie lato ze swoimi Klientami!

dvgdsfs

 

Jak wykorzystać gadżety reklamowe podczas sezonów sportowych?

Jak wynika z IV edycji badania przeprowadzonego przez PIAP odnośnie odbioru upominków reklamowych marketingowców ani przedsiębiorców nie trzeba już przekonywać co do skuteczności działania upominków reklamowych. Dziś aż 71%. osób odpowiedzialnych za budżety marketingowe efektywnie wykorzystuje produkty promocyjne do kształtowania wizerunku marki. Artykuły promocyjne nadal utrzymują pozycję lidera w grupie narzędzi reklamowych, a w tym sezonie również i Ty masz okazję podwyższyć pozycję swojej marki w rankingu najbardziej rozpoznawalnych w branży. Mamy Ci do zaproponowania kilka skutecznych taktyk i sprawnych ruchów, które przyczynią do sukcesu na marketingowo-sprzedażowym polu.

PODZIELAMY SPORTOWE EMOCJE

Sport to ważna dziedzina dla każdego społeczeństwa, dlatego też wszelkie sposoby wyrażania emocji z nim związanych mogą stać się wdzięcznym instrument służącym do kreacji pozytywnego wizerunku marki. Nie każdy Polak interesuje się piłką nożną, ale większość z nas posiada swoją ulubioną dziedzinę sportu i przeżywa wraz ze swoją drużyną różnego typu mistrzostwa krajowe lub międzynarodowe. Zadaniem zaangażowanych marek i ich działów marketingowych jest zrozumieć i wspomóc klientów podczas stresogennej celebracji zawodów.

Wielkie wydarzenia sportowe (a do nich należy Mundial w Katarze) to okazja, aby odnaleźć (kolejny) wspólny kanał komunikacji ze swoimi klientami i dzielić z nimi silne przeżycia na czysto ludzkim szczeblu. Opracowaliśmy dla Ciebie kilka sposobów marketingowego działania w tym czasie. Poniżej przedstawiamy pokrótce niektóre z nich.

SKUTECZNE SPOSOBY KIBICOWANIA Z KLIENTAMI

Dołączenie do Klienta za pomocą obrandowanego gadżetu reklamowego podczas okresu emocjonalnego wzburzenia sportowego przyniesie po wielokroć skuteczniejszy efekt. Każdy praktyczny upominek promocyjny odbierany jest pozytywnie, a dzięki temu obdarowana osoba skłonna jest postrzegać naszą markę znacznie sympatyczniej niż przed otrzymaniem prezentu. Dobre doświadczenia z kontaktu z gadżetem przenoszone są na ocenę naszych produktów lub usług. W trakcie mistrzostw sportowych upominek reklamowy pozostający w kontekście wydarzeń niesie ze sobą nieco szerszy przekaz niż standardowo. Klient identyfikuje się z nami jako marką stojącą po tej samej „stronie boiska”; marką współdzielącą emocje, rozumiejącą i sprawnie reagującą na potrzeby. Transmisja cech z gadżetu na bezpośrednie skojarzenia z naszą firmą umacniają bądź wspomagają budowaną kreację wizerunku.

Co za tym idzie?

W trakcie „Piłkarskiego lata” na działach marketingu ciąży odpowiedzialność podjęcia trafnego wyboru gadżetu reklamowego zintegrowanego z aktualną akcją promocyjną (wykorzystującą fenomen w postaci Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej) oraz spójnego ze strategią komunikacyjną firmy.

 

JAKI KIBICOWAĆ W ZGODZIE Z CORPORATE IDENTITY FIRMY

 

Gadżety reklamowe wpływają na percepcję naszej firmy. Dlatego ich jakość i dopasowanie do kontekstu aktualnych wydarzeń, w których chcemy wziąć udział, są najważniejszymi elementami planu akcji promocyjnej. Zaangażowanie w wielkie emocje związane ze spektaklem sportowym możesz wyrazić poprzez:

1. organizację wspólnego oglądania rozgrywek

Niech Twoja marka stanie się jednym z kibiców ekscytujących się przed telebimem. Przełomowe widowiska, odbywające się co kilka lat, mają moc łączenia pokoleń. Dzięki temu podczas zorganizowanego eventu (nawet na małą skalę) możesz poznać nowe grupy potencjalnych i przyszłych klientów. Większość producentów i sprzedawców może pozwolić sobie na tego typu promocję. Samo wydarzenie wystarczy wyposażyć w telebim, banery oraz praktyczne produkty reklamowe z nadrukowanym logo organizatora. Kibice najchętniej spędzają czas przy barbecue oraz zimnych napojach, zatem jeśli organizujesz „wieczór meczowy” na dużej, otwartej hali zaopatrz się w stabilne grille EVEREST  w kształcie stożka, wygodne stoliki i krzesła, zabawne wiszące fotele HANG OUT na mocnych drewnianych stelażach. Siedzisko á la hamak samo w sobie będzie interesującym i godnym zapamiętania elementem wieczoru. Nada całemu wydarzeniu domowego sznytu. Wszystkie wymienione produkty opatrz swoim logotypem, aby kibice nie mieli wątpliwości, kto jest odpowiedzialny za ten sympatycznie spędzony czas.

2. wspomaganie zmęczonych kibiców na stadionach

Jeśli nie masz czasu zorganizować wspólnego oglądania meczu ze swoimi Klientami zawsze możesz wyposażyć ich w gadżety (poprzez wysyłkę lub inserty), które ostudzą gorące emocje – np. mobilne wentylatory NOTOS. Z kolei w razie deszczowej pogody bardziej potrzebne mogą okazać się biało-czerwone parasole DANCE. Twoi Klienci zgromadzeni w strefach kibiców ucieszą się z tak funkcjonalnego produktu spełniającego podwójne zadanie: ochrania przez zmoknięciem oraz podkreśla kolorystyczny entourage wydarzenia.

3. zaproszenie ważnych kontrahentów do restauracji z telebimem

Biznesowe spotkanie w gronie międzynarodowych kontrahentów połączone ze wspólnym oglądaniem meczu może okazać się wydarzeniem wyjątkowo zacieśniającym relacje i umożliwiającym pokazanie się firmy z ludzkiej strony. Na koniec spotkania warto wręczyć gościom pamiątkę w postaci dobrej jakości breloku na którym widnieje stosowny grawer. Ten mały reklamowy souvenir będzie przypominać na długo o ciekawych rozmowach służbowych i miło spędzonych chwilach.

4. sponsoring wydarzenia w barach z ogródkami

Wśród popularnych miejsc, gdzie najprzyjemniej ogląda się mecze poza stadionem czy halą sportową najczęściej wyróżnia się… przydomowe knajpki. Co za tym idzie – manifestacja Twojej marki w ogródku, gdzie wiele grup ludzi zbiera się, aby wspólnie pokibicować, to nader łatwe zadanie. Spokojny, kojący nastrój możesz zapewnić odbiorcom dzięki lampom solarnym z nadrukiem logotypu Twojej firmy. Polecamy wykorzystać w tej sytuacji lampiony EVENING DREAMS  w postaci butelki z mlecznego szkła. Na stołach w misach umieść obrandowane piłeczki antystresowe KICK OFF, które pomogą w ukojeniu nerwów bardziej niż niejeden napój serwowany w lokalu. W ogródku nie powinno zabraknąć masywnego, stojącego grilla MASTER lub kilku grillów mniejszych przy stołach o większej powierzchni. Wspólny barbecue wzmocni atmosferę solidarności wśród kibiców. Do każdego z rusztów należałoby również dorzucić zestaw sztućców do grilla. Wszystkim zgromadzonym w barze potencjalnym klientom lub kandydatom do pracy w Twojej firmie pochwal się swoją marką za pomocą porządnych nadruków logo Twojej marki na wykorzystanych gadżetach. Niewłaściwym byłoby nie przedstawić się gościom sportowej biesiady.

5. grillowy piknik w plenerze

Co lepszego możesz zaproponować swoim klientom lub kontrahentom od wspólnego spotkania w gronie kibiców pod czaszą dużego parasola ogrodowego SUNFLOWER. W sytuacji plenerowej, kiedy warunki pogodowe sprzyjają, znajdą zastosowanie wygodne fotele dmuchane SEASIDE, bidony i składane grille. Komfort oglądania meczu w pełnym słońcu zapewnią okulary przeciwsłoneczne STYLISH. Z kolei w przypadku wystąpienia opadów wyposaż swoich gości w poncha AUTUMN  z kaputrem oraz niespotykane białe, trójkątne parasole z pomysłowym nadrukiem sublimacyjnym. Nie przejmuj się, ponieważ deszcz może okazać się zbawienny dla niektórych zbytnio emocjonujących się kibiców! Z ochłodzeniem możesz walczyć za po mocą ciepłych napojów trzymanych w termosie KEEP WARM. Jako skuteczną strategię reklamową zaleca się w przypadku imprez plenerowych duże nadruki logotypów oraz haseł promocyjnych na białych ogrodowych parasolach reklamowych, które wzmagają pozytywne skojarzenia naszej marki z latem, spotkaniem w gronie przyjaciół i entuzjastycznym czasem sportowych uniesień.

 

dvgdsfs

Dołącz do swoich klientów, daj się poznać jako człowiek, który nie nosi bez przerwy garnituru, uniformu i krawatów. Emocjonalny wydźwięk towarzyszący wspólnemu kibicowaniu daje Ci szanse na stworzenie realnej więzi ze swoim klientem. W dobie niepokojącego szumu informacyjnego, przeładowania mediów przekazem reklamowym oraz galopującego rozwoju społeczeństwa internetowego zauważalny jest spadek efektywności tradycyjnych form dotarcia do konsumenta. Dlatego też gadżety reklamowe jako nośniki 'nieofensywne', nie pastliwe zaczynają ponownie święcić triumfy. Niewielki upominek dobrany w zgodzie z potrzebami Twojego odbiorcy i zgrany z komunikacją Twojej firmy stanie idealną wizytówką marki. Funkcjonalne artykuły promocyjne będę budować pozytywne skojarzenia latami.

Udostępnij:

Opublikowano 13 December, 2021

Pozostałe aktualności
Blog

21 April, 2023

Nadruk CMYK na kubkach reklamowych – co warto wiedzieć

Czytaj mdi-arrow-right
Blog

4 November, 2022

Kubek reklamowy z logo – czy to dobra forma marketingu?

Czytaj mdi-arrow-right
Blog

17 October, 2022

Kubek z nadrukiem – na jakie okazje nadaje się najlepiej?

Czytaj mdi-arrow-right

Proponowane produkty:

{{item.name}}

{{item.calculated | toCurrency}}PLN
Zobacz produkt